Dat was het ritje wel... - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu Dat was het ritje wel... - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

Dat was het ritje wel...

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

01 November 2010 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Zoooo... vandaag van Los Angeles via Oatman naar de Grand Canyon gereden. Alleen de reistijd is al 10 uur. Met tussenstops e.d. hebben we er ongeveer 12 uur over gedaan.

Wel een hartstikke mooie route! Het stuk Route 66 voor en na Oatman is erg mooi.
In Oatman zelf hebben we, behalve de beroemde ezels, nog een western outlaw shoot-out show gezien.

Daarna doorgereden naar de Grand Canyon. We zijn op een van de rims gaan kijken om wat foto's te maken. Ik heb helaas nog niet kunnen filmen omdat de accu van de videocamera leeg was. Als het goed is her ik daar morgen nog wel tijd voor.
We hebben lekker gegeten (spareribs die zo van het bot af vallen) en wat gedronken.

Daarna zijn de meesten (waaronder ik) naar de hotelkamer gegaan. Iedereen is wel redelijk moe van de jetlag en de lange autotocht van vandaag.

Morgen rijdt ik 5 uur naar Las Vegas dus ik wil een beetje fit zijn.

Het internet hier is helaas tergend langzaam, dus het uploaden van foto's duurt een eeuwigheid. Dat sla ik voor nu dus even over.

Morgen weer een dag, ik ga pitten :)

  • 01 November 2010 - 08:01

    Opa Ad/oma Loes:

    Wat een afstanden daar hé. En op de kaart lijkt het telkens maar zo'n klein stukje. Fijn dat je er zo van geniet. Zijn wel heel benieuwd naar de foto's van de Grand Canyon. Slaap lekker en tot gauw.

  • 01 November 2010 - 12:17

    Dorine:

    Ha Ran,

    Was fijn om je weer ff te spreken daarnet.
    Denise ligt inmiddels te slapen. De koorts is volgens mij al een heel eind gezakt. Als ze straks weer wakker is nog maar eens meten.
    Joelle zit net weer op school. Ze vond 't jammer dat ze papa niet nog even had gesproken, maarja... volgende keer beter misschien.
    Ik wens jullie een hele goede (en mooie!) reis nog verder vandaag. Hebben jullie een fijne auto/auto's?
    Ik ben benieuwd naar de rest van je foto's, maar dat komt dan wel als internet weer een beetje mee werkt.

    Hele dikke kus en knuffels van mij en ook van de meisjes.

  • 01 November 2010 - 12:22

    Dorine:

    Wow joh... wat een ge-weeeel-di-ge foto's! Echt gaaf! Ik ben jaloeeeerrrrrsssss! :-(

    Trouwens... als je thuis bent maar eens Shrek naast die Donkey Photoshoppen ;-)

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Canyon

Randy

Actief sinds 14 Okt. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 22393

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 04 December 2014

Driessen Goes Bangalore

04 April 2014 - 06 April 2014

Driessen Goes Barcelona!

29 November 2013 - 01 December 2013

Kerstshoppen in Londen

22 Maart 2013 - 31 Maart 2013

VSLive! Las Vegas

29 Maart 2012 - 01 April 2012

Driessen Goes Rome

09 December 2010 - 12 December 2010

Driessen Goes London

30 Oktober 2010 - 07 November 2010

Naar Las Vegas met de Driessen developers

Landen bezocht: