Eindelijk in het hotel - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu Eindelijk in het hotel - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

Eindelijk in het hotel

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

31 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Bij vertrek vanuit Heathrow hadden we 20 minuten vertraging. Bij aankomst in Los Angeles hadden we deze vertraging gelukkig al helemaal ingelopen.

Het heeft alleen minstens een uur geduurd voor we door alle checks e.d. heen waren. Wat een rij voor de passport controle...

Maargoed... uiteindelijk stonden we buiten en konden we de auto's op gaan halen. Ik heb daar nog geen foto's van gemaakt, dus die komen nog.

Vervolgens zijn we met de auto's naar het hotel gereden. Daar de spullen op de kamer gezet en naar de Burger King aan de overkant van de straat gelopen om een Double Whopper menu te scoren.

Daarna op de hotelkamer even vrouw en kinderen gebeld, want die waren inmiddels weer wakker.

Nu zit ik in de Lobby van het hotel, samen met Freek, Johnny en David aan een lekkere Blue Moon (witbier).

Straks lekker pitten en om 04:30 lokale tijd er weer uit. We rijden namelijk om 05:30 richting Grand Canyon.

See you there!

• 31 Oktober 2010 - 07:09

Dorine:

Heel fijn dat jullie goed zijn aangekomen en om je nog even te spreken aan de phone. Mooie foto's ook al.
    Ik ben nu al heel benieuwd naar de rest.
    Slaap goed en rijd voorzichtig, maar vooral: GENIET ZE!

Dikke kus van ons drietjes

• 31 Oktober 2010 - 08:35

Opa Ad/oma Loes:

Also der Adler ist schon gelandet. Zal wel even wennen zijn aan de andere tijd. Dat geldt hier maar voor een uurtje, dus een uur of 9 is wel even iets heel anders. Geniet ervan!

• 01 November 2010 - 13:09

Dorine:

Leeeeuuuuuk, die cadeautjes! Echt schattig. :-)