De derde conferentiedag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu De derde conferentiedag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

De derde conferentiedag

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

04 November 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

De derde conferentiedag was een rustige dag. De onderwerpen waren licht en de sessies een kwartiertje korter dan op de andere dagen. Dat was wel fijn, want op een gegeven moment dreig je toch wel een beetje over te lopen van alle informatie die je krijgt.

's avonds hebben we gegeten bij het Planet Hollywood Buffet restaurant. Ik had ervoor gekozen om mijn fototoestel en videocamera niet mee te nemen. Spijt als haren op mijn hoofd: Dat buffet is gigantisch. Meer dan 100 meter aan eten! Mexicaans, Italiaans, Seafood, Thais, Marrokaans, Asiaans en nog veel meer. De kwaliteit was helemaal super! Erg lekker gegeten.

Na het eten hebben we ons in hetzelfde hotel nog wat geld afhandig laten maken op de slotmachines waarna we naar Treasure Island zijn gegaan om daar naar de Sirens of TI show te kijken.

Ook hier heb ik helaas geen foto en video van kunnen maken, maargoed...
Waar ik wel van baal: Toen we voorbij Bellagio kwamen begon er net een nieuwe fonteinshow met Viva Las Vegas als theme. Die had ik toch graag op video gehad.

Volgende keer toch maar weer de camera's meenemen....

• 06 November 2010 - 07:35

Dorine:

Dat zul je altijd zien he?
    Nouja... hebben we nog een reden om terug te gaan samen. :-D
    Nog maar 1 nachtje slapen.... JEEEEEJ!
    Tot morgen avond lieve skattiej!

Dikke kus van je meissies