De tweede conferentiedag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu De tweede conferentiedag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

De tweede conferentiedag

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

03 November 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanochtend, zoals elke ochtend, mijn mail van Driessen gechecked. Vandaag werd er om wat assistentie gevraagd, dus heb ik tijdens de eerste sessie ondersteuning verleend. Dan is het toch maar weer mooi opgelost voor het in Nederland 17:00 is.

Weer een aantal goede sessies bijgewoond en weer wat stof tot nadenken opgedaan.

Na de sessies zijn we vertrokken naar Downtown Las Vegas (het oude Las Vegas). Daar een bezoek gebracht aan de hotels die aan de wieg van Las Vegas stonden.

Ik heb ook nog voor Joëlle en Denise wat leuks op de kop kunnen tikken.

Toen we het in Downtown Las Vegas wel zo'n beetje gezien hadden zijn we naar het hotel geweest waar we 3 jaar geleden ook verbleven: het Rio All Suite hotel.

Daar hebben we ons een paar dollar afhandig laten maken door de machines en hebben we een drankje gedaan in de I-Bar.

Hartstikke gezellig dus weer!

• 04 November 2010 - 09:37

Mariëlle:

whahaah, wat een leuke naam voor zo'n menu...liepen er soms wilde beesten rond daar? ;) Zolang je zelf maar geen gekke koeien geluiden gemaakt hebt...
    Foto's zien er weer top uit!

• 04 November 2010 - 10:39

Dorine:

Dat zal een lawaai gegeven hebben in jouw buik dan toen je gegeten had. :-P
    Hoe verzinnen ze het?!
    Fijn dat jullie je zo goed vermaken daar, maar ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.
    Wij zijn hier al flink rode kruizen op de kalender aan het zetten.
    Dan kan Joelle ook een beetje zien hoe lang het nog duurt voor papa er weer is.
    Nou... weer goed je best doen vandaag met opletten en een dikke knuffel van ons hier.

• 04 November 2010 - 17:11

Bart: