Going home day.. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu Going home day.. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

Going home day..

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

06 November 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

En voor je het weet ben je aangekomen op de laatste dag.

Omdat we pas vanavond vertrekken konden we nog wel even wat ondernemen.

Een paar van ons gingen na het ontbijt naar het zwembad om te bakken.

Ik ben met de rest mee gegaan die nog Uggs moesten scoren. We zijn gaan kijken bij The Forum Shoppes at Caesars Palace. Hier had ik gisteren wat voorbij zien komen. Hier is Freek in ieder geval geslaagd. Jorg ging nog even door naar de Premium Outlet shoppes.

Ik ben met Freek, Johnny en David nog even een pintje gaan pakken in Ceasars Palace, waarna we weer terug zijn gegaan naar het hotel.

Ik wilde daar graag af-schijt nemen van het Thaise eten van gisteren.

Het is hier nu 15:50 en ik heb even een momentje genomen om rustig het blog bij te werken.
Dennis en Freek hebben ook even een relaxmomentje genomen en kijken TV.

Om 17:30 gaan we verzamelen en vertrekken we naar het vliegveld. Daar proppen we bij de Burger King een Triple Whopper naar binnen om het af te leren en springen we op het vliegtuig.

See you on the other side!

• 07 November 2010 - 10:08

Dorine:

Toch wel weer leuk om zo ongeveer te kunnen zien waar jullie nu vliegen. Kunnen de meisjes ook een beetje mee kijken.
    Goede reis nog en tot vanavond!

Dikke kus van ons drietjes.