Aangekomen in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu Aangekomen in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Las Vegas

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

02 November 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanochtend in de Grand Canyon de ruiten van de auto nog bevroren omdat het 's nachts een paar graden gevroren had. Daarna zijn we aan de trip naar Las Vegas begonnen.

Tussendoor zijn we nog bij een paar viewpoints gestopt om nog wat foto's en filmpjes te kunnen maken.

Vervolgens hebben we nog even getankt en in het plaatsje Wiliams aan de Route 66 wat gegeten in een typisch jaren '60 lunchcafe.

Ook zijn we onderweg nog even gestopt bij de Hoover Dam. Dat was de laatste stop die we maakten voor we Las Vegas binnen kwamen.

We hebben daar eerst over The Strip gereden en vervolgens de hotelkamers in gebruik genomen. We waren precief op tijd om de keynote van de DevConnections bij te wonen.

Na wat te hebben gegeten zijn we even de strip op gegaan.
We hebben uiteraard ons eigen hotel (Mandalay Bay) eens doorgelopen, waarna we naar Luxor, Excalibur, New York, Paris en Bellagio zijn geweest.

Omdat we er morgen weer redelijk op tijd uit moeten hebben we van daar uit een limousine terug naar het Mandalay Bay genomen.

• 02 November 2010 - 08:28

Dees :

Ran wat gaaf...
    Haast niet te geloven dat jullie dat nu meemaken allemaal!

Ik is zo superjaloers, maak maar weer een mooi filmpje waar ik over kan dromen goed?

GENIET ERVAN en take care,
    liefs van JeZus

• 02 November 2010 - 10:03

Dorine:

Ha Skattiej,

Helaas je telefoontje gemist :-(
    Ik was met Denise weer bij Pinokkio voor de verteltas.
    Maar in ieder geval fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn in Las Vegas. Gave foto's weer.
    Ik kan niet wachten tot je weer thuis bent met alle verhalen, foto's en de film. En natuurlijk om je weer ff lekker te knuffen.
    We missen je allemaal hier hoor. Is toch wel errug stil zo 's avonds als de meisjes op bed liggen. Gelukkig krijg ik de komende dagen gezelschap van "die ouwe lui" van mij :-)
    Nou... ik ga Denise eens even van een appeltje voorzien en daarna Joelle weer van school halen voor de boterham.

Dikke kusknuf van Denise & Dorine (ook van Joelle, maar die zit op school)

• 03 November 2010 - 11:15

Mam & Giel:

Leuk Randy dat we je zo kunnen volgen op je Amerikaans avontuur.
    Idereen de groetjes,en tot gauw.

• 03 November 2010 - 12:39

Mariëlle:

Oh oh oh, wat een gave foto's alweer zeg!! Ik wil oohooook! hihi
    Geniet ze daar!!