Time's ticking.... - Reisverslag uit Weert, Nederland van Randy Keyers - WaarBenJij.nu Time's ticking.... - Reisverslag uit Weert, Nederland van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

Time's ticking....

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

30 Oktober 2010 | Nederland, Weert

Nog een paar minuten voor we in de auto springen naar Las Vegas.

De laatste dingen (zoals deze laptop) nog even inpakken en dan ben ik er klaar voor!

• 30 Oktober 2010 - 09:27

Opa Ad:

Jammer dat je op Heathrow zo lang moet wachten. Wel leuk dat we online kunnen volgen waar je zit. Goede reis en heel veel plezier.

• 30 Oktober 2010 - 09:41

Loes:

Wat een leuke manier om je te volgen ver boven land!We zien dat je nu dicht bij Londen bent.
    Geniet van de reis en laat ons maar weten wat je zoal beleeft.
    Hartelijke groet en tot horens via de weblog.

• 30 Oktober 2010 - 10:28

Dorine:

Inmiddels veilig geland in Londen (ongeveer een half weer uurtje geleden zie ik).
    Terwijl wij in de auto zaten van Dusseldorf naar huis, hing jij in de lucht op weg naar Londen... raar idee eigenlijk!
    We zijn nog op het "Besuchersterrasse/Observation Deck" wezen kijken (moest ik 2,20 voor betalen... voor die paar minuten). Heb jullie vliegtuig niet meer zien staan, maar wij liepen wel boven terminal B. Nog een paar vliegtuigen zien landen en opstijgen en daarna richting parkeergarage gelopen. Daar kwam ik erachter dat ik niet met pinpas kon betalen, dus weer terug richting luchthaven om ergens een pinautomaat te zoeken.
    Eenmaal in de auto per ongeluk de weg richting Venlo gekozen, dus een heel stuk om gereden, maar goed... we zijn weer thuis (en dat zonde TomTom!)
    Nou... een hele goede reis nog verder en ontzettend veel plezier!

Dikke kus van je meissies