Het begint toch wel wat te kriebelen... - Reisverslag uit Weert, Nederland van Randy Keyers - WaarBenJij.nu Het begint toch wel wat te kriebelen... - Reisverslag uit Weert, Nederland van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

Het begint toch wel wat te kriebelen...

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

14 Oktober 2010 | Nederland, Weert

We vertrekken 'pas' 30 oktober maar het begint toch wel al wat te kriebelen.

Het zit hem in de kleine dingetjes die nu stilaan voorbij komen. Het reisschema is bijvoorbeeld zo ongeveer bekend:

We vliegen 30 oktober van Dusseldorf via Heathrow naar Los Angeles.

We blijven vervolgens in Los Angeles bij het vliegveld in een hotel slapen om in het holst van de nacht (wel klaarwakker vanwege de jet-lag) om 5 uur richting de Grand Canyon te vertrekken.

Dat is een rit van 10 uur waarbij we een flink stuk van de oude Route 66 meepakken. Ik ben 1 van de 2 'hoofdbestuurders' dus ik zal een flink eind zelf rijden. Daar heb ik wel zin in.

Onderweg maken we onder andere een tussenstop bij de ghosttown Oatman.
's avonds blijven we in een hotel in de Grand Canyon overnachten.

De volgende dag vertrekken we weer redelijk op tijd richting Las Vegas. Dit is ook een trip van een uur of 5. Als het goed is zijn we precies op tijd om even op te frissen en de keynote van Scott Guthrie bij te wonen.

De drie dagen daarop is het flink aanpezen tijden de DevConnections conferentiedagen. Dat zijn behoorlijk lange dagen van 's ochtends vroeg tot laat in de middag. 's Avonds na het eten gaan we natuurlijk wel met zijn allen The Strip op.

Vrijdag hebben we een vrije dag, en kunnen we kijken wat we doen.
Zaterdagavond om 21:00 vliegen we weer terug.