De eerste 2 werkdagen zitten er weer op - Reisverslag uit Bangalore, India van Randy Keyers - WaarBenJij.nu De eerste 2 werkdagen zitten er weer op - Reisverslag uit Bangalore, India van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

De eerste 2 werkdagen zitten er weer op

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

25 November 2014 | India, Bangalore

De eerste twee werkdagen zitten er weer op!

We hebben het oversteken hier in Bangalore inmiddels aardig onder de knie. Het is een paar minuten lopen vanuit het hotel naar het kantoor, maar het is wel goed opletten onderweg! Er heerst namelijk totale anarchie in de ochtendspits.

De chauffeur van de hotel shuttle vertelde trots: "If you can drive here, you can drive everywhere!"

We werken van 11:00 tot 20:00. Daarmee lopen we een aardig eind synchroon met de kantoortijden in Nederland met 4,5 uur tijdsverschil.

's Avonds hebben we tot nu toe niet veel gedaan. Even wat eten, nog wat nabuurten en skypen met het thuisfront. Dan zit de dag er weer voor een aardig eind op :)

Aankomend weekend worden we door het team meegenomen om wat dingen te bekijken. De opties zijn: Cultureel bezoekje aan Mysore, watervallen bezoeken of een wildlife safari. We zijn er nog niet uit, maar dat zien we vanzelf wel.