Barbeque Nation - Reisverslag uit Bangalore, India van Randy Keyers - WaarBenJij.nu Barbeque Nation - Reisverslag uit Bangalore, India van Randy Keyers - WaarBenJij.nu

Barbeque Nation

Door: Randy

Blijf op de hoogte en volg Randy

28 November 2014 | India, Bangalore

Op advies van het team zijn we vandaag gaan eten bij Barbeque Nation.
Ik had van tevoren de route (1,3km) die we moesten lopen uitgestippeld. Halverwege dook ineens Vishnu weer op: "I saw you walking and I thought I should walk you there."
Hij is duidelijk bezorgd om ons welzijn bij deelname aan het verkeer. Ook al is het dan als voetganger :)

Hier zit een bak gloeiend houtskool in de tafel. Er worden als starters voorgebarbequede spiesen met vlees, vis, groenten en garnalen geserveerd.
Dit alles in een vrij rap tempo, maar dat kunnen wij Europeanen wel hebben!

Het was allemaal even lekker. Later ontdekte ik een vlaggetje 'Put this doen to end starter service'. Wat blijkt: Die spiesen waren de starters, maar wij zaten inmiddels al aardig vol.

Voor de vorm heb ik dan toch nog maar een bordje met ander eten opgeschept. Lekker!

• 30 November 2014 - 12:19

Mariëlle :

Sjonge jonge, dat ziet er goed uit zeg. Wat een mooie foto ook van de straat! Geniet!!

• 30 November 2014 - 14:43

Dorine:

De koekaaratsjaas ar daai in de kitsjun ;-)